Day four: Do you work out? How many times a week?

Jag brukar försöka att promenera minst tre gånger i veckan. Utöver det är det inte så mycket. Det är tänkt att jag varje kväll ska följa ett 5 eller 10-minuters träningspass innan jag lägger mig. Men iom att jag är borta så ofta sover jag tillsammans med andra människor, och det blir lite svårt att finna tillfälle för det. Så, ja, jag är slarvig...
Önskar att jag tränade mer, men jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt. Dock älskar jag att promenera!

(Och än så länge har jag ätit frukost, lunch och middag (ibland något mellanmål) varje dag sedan utmaningen började!)

Komentarer
Poet: Sandra

Sv: tack finis <3

2012-07-23 @ 17:56:50
URL: http://daysofmine.blogg.se/

Skriv:

Poet:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Jag hittas på:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0