Idag:

Till frukost idag åt jag en liten portion havregrynsgröt och ett mörkt hårt tunnbröd. Blev tillsammans 91 kcal.
Lunchen fick fli en portion varma koppen på 120 kcal.
Det är det jag fått i mig idag, det känns bra. Sitter just nu och lyssnar på musik och dricker Cola vanilla zero. Är så fruktansvärt glad att den finns på ICA här hemma! Bara tio minuters promenad bort. Det är så fint.
Jag kommer undan middagen idag genom att säga att jag äter på stan (vilket iofs är sant), och då tänkte jag ta fikan istället. Jag vet att jag inte ska hoppa över måltider, men det gör jag ju egentligen inte. Bara ersätter den mot någonting onyttigare. Usch.
Jag tänker att jag ska promenera ned till stan, och det borde bränna minst 150 kcal, och då har jag runt 700 kcal till mitt förfogande innan jag passerar gränsen. Det är bra. Då har jag plats för fika (räknar att den kommer gå på mellan 200 och 400 kcal beroende på vad jag väljer). Promenerar jag dessutom hem från stan också blir det ännu bättre. Yes,

Idag var jag och handlade förresten. Känner hur jag blir med och mer vuxen. Jag handlade mat för egna pengar. Så kallad safe-food. Som kan användas i nödfall. Markerade det jag köpte med mitt namn innan jag ställde in det i kylen/skafferiet, haha. Mini-yoghurt, lättkvarg, light läsk, läkerol, te. Haha.
Tänkte baka imorgon, utifrån ett recept jag hittade på en annan blogg. Klicka till höger >här < där, länkar synns inte... borde fixa det...

Komentarer
Poet: Alisha

jag visste inte att cola vanilla fanns i zero :o

2012-07-23 @ 17:10:18
URL: http://alishasizezero.blogg.se/

Skriv:

Poet:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Jag hittas på:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0