Kebab till middag...

Usch, usch, usch, usch fy och blä. Dagen har gått dåligt.
Innan vi skulle åka hem från dstugan fick min lillasyster såklart för sig att baka kladdkaka. Jag ville verkligen inte ha, var inte ens sugen. Men hela familjen skulle äta och ha det trevligt, så jag kände mig tvungen. Dock tog jag en väldigt liten bit. Men inte nog med det! Nej, för när vi kommit hem så skulle vi köpa hem mat. Fick välja mellan kebab, pizza och max. Tog kebab. Tänkte att om jag bara äter salladen och lite av köttet borde det gå bra. Fy fy fy. Dessutom kom vi hem halv nio, så halv nio åt jag. JAG HATAR ATT ÄTA MAT SENT! Åh. Övervägde att försöka spy upp den när jag räknade ut kaloriantalet jag fått i mig under dagen. Men jag ska ju inte börja spy, så jag lät bli.
Enligt shape-up appen så ska jag hålla mig till 820 kcal för att gå ned ett kilo i veckan, idag blev det 982. Fy,fy,fy! Och imorgon bitti ska jag väga mig. Snälla låt det stå 49.0 ändå! En misslyckad dag på en vecka borde väl inte göra sååååå förfärligt mycket? Snälla.

X_7fd4abff_large

Komentarer

Skriv:

Poet:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Jag hittas på:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0