usch vad det sliter...

Hej alla ni fina! Jag är ute i min stuga så uppdaterar från mobilen. Har ingen blogg-app, så det är lite krångligt. Idag var jag nära att ge upp. Ville på gärna äta en kvällsmacka. Eller popcorn till filmen. Tänkte att det inte tjänar någonting till att gå ned i vikt, att mat är gott. Tänkte att jag bara vill slippa känna behovet av att gå ned i vikt för att duga. Men jag bet ihop. Åt inget. Jag tänkte på höftben och nyckelben. Tänkte på hur alla kommer kolla när jag gått ned. Nu av jag glad att jag gjorde det. För mitt mål är ju att bli tunn. Det kommer vara svårt, och hårt. Så jag måste vara stark. Kram alla ni!

Komentarer
Poet: 39 kilo

Dagens fråga, om du vill svara på den, är:

Day two: What is your MAIN reason for wanting to lose weight? (Be honest.)

2012-07-21 @ 06:57:11
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se/
Poet: Alisha

du är så stark!

2012-07-21 @ 14:47:12
URL: http://alishasizezero.blogg.se/

Skriv:

Poet:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Jag hittas på:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0