klsdvnlaaffsedg

Det är knappt någon som besöker här längre, så jag bev förvånad när jag nyss såg kommenteren "uppdatera mer".
Just nu dricker jag te och är uppe i snart 26 timmar utan mat. Jag är fortfarande fet och kommer troligtvis aldrig gå ned i vikt, eftersom jag velar så mycket och förståndet tar ofta över. En ätstörning är inget liv. Jag har inget liv. Och jag vill dö.
Alla vill proppa i mig en massa mediciner som ska få mig att le, men inte ens det vill jag. Allt går dåligt, och jag borde äta, men nej då.
 

Komentarer
Poet: Natacha

Härlig blogg! :)
Kolla gärna in hos mig,vore kul och ha sen en bra dag :)
Börja gärna följa min blogg om den verkar intressant elr om du tro at den en dag kmr falla dig i smaken :)

2012-11-01 @ 21:26:34
URL: http://atstorning.devote.se
Poet: captivatedminds.blogg.se

Hoppas du mår bra.

2013-04-06 @ 15:31:27
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Skriv:

Poet:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Jag hittas på:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0