man tröstar den som gråter

asdfghjkl. Så känner jag just nu.
 
Imorse tänkte jag "det var ju pannkaka igår, så det kan ju omöjligt vara god mat idag igen" så jag tänkte att jag kunde lägga rätt mycket kalorier på frukost.
Kommer till skolan, HAMBURGARE SÅKLART VAD FAN.
 
Åt bara hamburgaren dock, som var väldigt liten. Och gurka och sallad.
Frukost: 254 kcal
Lunch: 60 kcal (?!)

Har 637 kcal kvar till mitt förfogande. Så det är ju inte någon extremsvält jag är inne i. Och middag kommer jag tvingas äta hos hon jag ska hem till. uäähh.

Planer för helgen:
Lördag - äta så lite som möjligt bara, alternativt ta en dag då jag skiter i det sjuka bara för en dag och mår bra istället; det kanske lönar sig i längden. Vad tycker ni?
Söndag - Äta frukost, försöka hoppa lunchen och äta sallad till middag. Ska nämligen äta ute med några vänner då.
Måndag - Fasta
Tisdag: Äta frukost, lite till lunch, och så lite som möjligt till middag.
 
Så är planen.

Komentarer

Skriv:

Poet:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Jag hittas på:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0