Kalla händer och blåa naglar runt en varm kopp te.

Ikväll träffade jag en vän på stan. Det skulle vara utomhusbio i en park brevid stan, som vi gick till. Filmen var flummig. Knepig. Knasig. Men den hade sin charm.
Tyvärr tog jag bussen både till och från stan, hade inte tid till att gå. Och det blev så fruktansvärt kallt. Nu när jag kom hem var mina tår vita och totalt bortdomnade. Fy.

Under bion satt alla och åt chips, popcorn, drack läsk, åt glass. Jag drack en kopp te. Det var sött och tog bort allt sötsug. Te är det bästa jag vet!
Intaget idag hamnar på 383 kcal. Ganska otroligt att jag lyckades hålla middagen på 224 kcal. Vi grillade. Det fina med grillning är att det är s naturligt att äta mycket sallad till. Då kan man mest peta i resten av maten, och stoppa i sig massa sallad!

Tumblr_m22hg25rbp1r98hpeo1_500_large

Komentarer
Poet: 39 kilo

re: åh, vad fint! har du bestämt vad du vill göra under veckans utmaning den här veckan? Och dagens fråga du kan svara på (om du vill) som ett inlägg i din blogg är: Day one: How tall are you, what do you currently weigh, and what do you hope to weigh after the 60 days? (Be realistic).



(om du inte orkar svara på frågorna i bloggen så räcker det med själva utmaningsdelen, frågorna är egentligen bara till för att lära känna personen bakom bloggen lite mer :D♥) Och du får gärna låna bilden ifall du vill det, du behöver inte länka tillbaka eller något, utmaningen handlar ju bara om att du ska bli bättre och klara målen du sätter :D



förresten, är det okej om jag länkar till dig i inlägget? glömde bort att fråga. säg till i sådana fall om du inte vill det ♥

och det gör inget att du är borta. du gör det ju mest för din egna skull :D

2012-07-20 @ 11:18:01
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se/
Poet: 39 kilo

re. jamen gud vad bra, tänkte att om folk inte förstod det där så ger jag upp direkt. xD

2012-07-20 @ 11:36:32
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se/
Poet: Sandra - Happyskinnygirl

åh vad mysigt med utomhus bio. Sånt borde dem göra oftare!

2012-07-20 @ 13:04:50
URL: http://daysofmine.blogg.se/

Skriv:

Poet:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Jag hittas på:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0