Pepp tävling!

Hej! Nu har jag gått med i en utmaning som hålls av en annan bloggare. (Klicka på bilden ifall ni är nyfikna :) )


Kort sagt utmanar man sig själv under en vecka en en utmaning, nästa vecka en ny, osv under två månader. Min utmaning den här veckan är att inte hoppa över måltider och dessutom äta med regelbundet.

Utöver de olika utmaningarna som är varje vecka finns det en fråga man ska svara på om dagen. Dagens fråga löd: "Day one: How tall are you, what do you currently weigh, and what do you hope to weigh after the 60 days? (Be realistic)."

Jag är någonstanns mellan 160 ch 162 cm lång (vet inte riktigt). Just nu hoppas jag att jag väger under 50. Jag har inte vägt mig än, ska göra det idag när jag kommer hem till pappa. Jag gissar att jag väger 49.
Jag vet faktiskt inte vad jag hoppas på att väga om två månader. Min plan är att gå ned ett kilo i veckan, och det enda jag vet är att jag vill väga 45 kg när skolan börjar. Jag vet inte hur långt jag vill gå, eller hur jag kommer se ut då, så jag kan faktiskt inte svara.

Komentarer
Poet: I

sv: Tack så jätte mycket :D

2012-07-20 @ 13:21:56
URL: http://troochtvivel.webblogg.se/
Poet: Sara

Sv: Tack snälla du! Ja, det vart inget långt avbrott men jag vill inte vara utan min blogg, tur att det löste sig :)

2012-07-20 @ 15:02:39
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Skriv:

Poet:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Jag hittas på:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0