Fem kilo på fem veckor måste gå.

Tänkte att jag kunde dela med mig lite om hur jag har planerat fram till skolstarten. Den här veckan jobbar mamma, så det blir därför ganska enkelt. Förutom i helgen, för då åker jag med min pappa ut till stugan. Vilket betyder att jag inte kommer komma undan några måltider. Antar att jag får satsa på mycket sallad, små potioner och många promenader.

Nästa vecka åker jag iväg de sista fyra dagarna = ingen förälder har koll på mitt ätande. (Leva på ett äpple om dagen utan någon motion?) Dagarna innan jag åker iväg HOPPAS jag att pappa och hans tjej jobbar. Annars får jag väl "äta på stan" och "hos vänner".

När jag kommer hem igen ska jag åka med mamma, hennes kille och eventuellt en vän till mig ut med husbilen. Detta bir svårt. Kommer inte komma undan måltider, och kommer inte kunna promenera eller träna på något annat vis.
Men det är ganska okej ändå, för två dagar efter att jag kommer hem åker jag bort i tio dagar! Har hört att maten inte är den aptitligaste där jag kommer vara. Satsar på en rejäl viktnedgång de dagarna! WOHO!

Veckan då jag kommer hem tror jag mamma jobbar, så det blir också ganska enkelt. Veckan efter det börar skolan. På torsdagen.
Att tappa fem kilo till skolstart borde vara ganska enkelt. Håller jag mig till lanen MÅSTE det ju gå. Ungefär ett kilo i veckan. Ja, det måste gå. Det ska gå!

Komentarer
Poet: Lizzie

sv: hade inte klarat med utan dom! ;)

kram

2012-07-17 @ 22:47:49
URL: http://kilogram.blogg.se/
Poet: 39 kilo

vars skall du fara?

2012-07-19 @ 17:33:25
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se/

Skriv:

Poet:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Jag hittas på:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0