Svar

Anonym:
"hur går det med vikten och måendet fina du? ♥"

Jag lever, och är fet, och mår upp och ned. Har gått upp allt jag gått ned  (om inte mer till och med). Försöker tänka om. Inse att det finns viktagare saker att fokusera på. Saker jag faktiskt MÅSTE fokusera på.
Har blivit beroende av jordnötssmör typ, och imorgon ska jag dricka alkohol och sväva. Ja, jag är fet nu. Fan. KLABCföAWNVÖALN Jag vte inte vad jag vill och hur jag ska värdera. Vill inte behöva tänka på det.

Men vill ni veta en sak? Det ÄR skönt att trotsa och gå emot regler. Åt glass igår. Det var skönt. Men jag har väl alltid varit lite trotsig av mig mot mig själv.

Nu ska jag försöka bli nytig. Lagom, hälsosamt, vardagilgt nyttig. varken mer eller mindre.

Komentarer

Skriv:

Poet:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Jag hittas på:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0