av endast skinn och ben, kan du rensa mig, rensa mig ren.

Idag ska jag åka hem från stugan. Skönt. Då kan jag blogga från en riktig dator, kan ju inte lägga upp bilder från mobilen heller. Jag hoppas hur som helst att dagen idag går bra, jag är lite orolig. Till lunch ska vi äta fisk med potatis, och sallad för min del. Kvällsmat vet jag inte. Antingen blir det ingen, eller så kommer vi äta på vägen hem (panik). Dessutom har jag ätit en glass under förmiddagen. Undrar helgen går jag tackat nej så mycket, på det kändes som att jag var tvungen att tacka ja. Det blev en isglass på 72 kcal. Med tanke på att frukosten bara hamnade på 70 kcal på känns det ändå helt okej. Jag är även orolig inför en fika jag ska ta med en vän på måndag, och hon får INTE under några omständigheter veta om mina planer på viktminskningen. Jag berättar mer om det ikväll.

Komentarer
Poet: Alisha

Du är stark! :)

2012-07-22 @ 19:11:24
URL: http://alishasizezero.blogg.se/

Skriv:

Poet:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Jag hittas på:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0