En löjlig lycka som jag älskar.

Middagen idag gick galant! Totalintaget idag ligger jag på drygt 400. Känns bra. Jag antas att familjen kommer mysa framför tv:n och stoppa i sig en massa hemska kalorier. Jag har fått ett tips av min lillasysters kompis, att man kan riva ett äpple i strimlor och blanda ned kanel och mjölk, så det blir som en gegga. Ska kanske testa det ikväll medan de andra vräker i sig godis och dyligt, men skippar kanske mjölken. Det borde ju bli lite krämigt ändå. Helgen ser ut att gå bra iallafall! Hoppas ni alla har det bra!

Komentarer
Poet: I

sv: Det kommer nog sluta bra tillslut, eller så gör det inte det och då får jag ta den smällen då helt enkelt :) Hoppas allt är fint med dig.

2012-07-22 @ 11:31:02
URL: http://troochtvivel.webblogg.se/

Skriv:

Poet:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Jag hittas på:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0