Fika?

Den där fikan jag ska ta med en vän som jag skrev om tidigare idag. Jag har lite ångest över den.
Hon jag ska fika med vet om att jag velat gå ned i vikt förut, men hon vet inte om att jag håller på just nu. Hon har en förmåga att få mig att tänka om. Vet hon att jag håller på nu kan hon få mig att tänka om, och det vill jag inte, därför får hon absolut inte veta. Det betyder alltså att jag måste fika.
Frågan är bara vad. Snälla snälla snälla ni, vet ni vad som innehåller minst kalorier i fika-väg? Snälla, skriv då det i kommentarsfältet! Bärpaj? Kladdkaka? Chokladboll? Choklad bör undvikas va? Eller? Åh, bli galen.
Är jag dessutom inte nere på 49.0 imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Men jag tänker såhär, att om jag är nere på 49.0 så räcker det ifall jag promenerar ned till stan (kanske hem också) där jag ska fika med min vän. Ligger jag över 49.0 så ska jag promenera till stan och dessutom ta en powerwalk längs min vanliga runda på 8km. Dessutom hade jag tänkt promenera till affären imorgon också, det är bara ca tio minuter dit, men det är någonting det också.

Åh, snälla låt mig vara nere på 49.0 imorgon.

Komentarer
Poet: Alisha

fullkornsmacka annars? :)

2012-07-22 @ 22:13:16
URL: http://alishasizezero.blogg.se/

Skriv:

Poet:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Jag hittas på:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0