Jag vill fortsätta ned, ned, ned!

Dagarna fortsätter att gå relativt bra! Dock undrar jag ifall man kan se middagen som någon form av minihets av mat på 400-500 kcal? Jag var så hiiiimla sugen på mat, så jag kunde inte låta bli att ta så mycket mat att jagg kände mig nöjd. Orkade inte snåla. Tre olika sortes grillade korvar (åt mest av kycklingkorven = bra), och klyftpotatis. Med bea och sweet chilli sås. Som tur är var maten ganska (väldigt) stark. Så hoppas att det får fast på förbränningen. Ärs, det var gott och jag njöt åtminståne lite. Har ju fortfarande ca 300 kcal till mitt förfogande innan jag går över min gräns. Men planerar att inte äta något mer idag.

Pappa kanske skulle vara ledig imorgon, men så blir det inte, så frukost och lunch styr jag över själv även imorgon! Tjoho!
Och på torsdag åker jag iväg tills söndag! Dock vet jag inte heeelt säkert vad det finns för matalternativ där borta, så är lite frustrerad över att jag inte kan planera helt... Men det kommer bli bra, det vet jag!

Tumblr_m1coubuv6d1rsq993o1_500_large

Komentarer

Skriv:

Poet:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Jag hittas på:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0