Kör nu då.

Det har varit dött här ett tag. Jag velar så himlans mycket. Frisk... sjuk... äta... inte äta... ned... stanna... upp. Ned. Definitivt ned. Fan, håll kvar nu. Funderar på att söka mig till andra bloggare för att få lite uppmuntran, motivation och peppning. Men jag är ju egentligen emot sånt. Men jag vet inte. Jag skulle bahöva det nu, för att ta mig någon vart över huvud taget. För att få lite ordninng och lite klarhet på åtmnståne en sak.

Jag har skrivit en liten vecko-planering fram tills skolan börjar. Har laddad ned shape-up appen till min mobil. Om jag äter 800 kcal om dagen ska jag gå ned 5 kg till skolstart. Det MÅSTE gå. Vill vara lite smal när skolan börjar i alla fall.
Har köpt en fin blå stickad tröja, en lite längre man kan ha bara tights till. Den skulle sitta väldigt fint på en fem kilo lättare kropp tror jag.

Dock skulle jag behöva en ny våg. Den hemma hos pappa är jätteknasig och går inte att lita på. Skulle vilja ha en matvåg också.
Men jag är taggad nu, det är jag. Mamma jobbar hela nästa vecka, borde gå bra med maten då.

Komentarer

Skriv:

Poet:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Jag hittas på:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0